تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
https://telegram.me/joinchat/DKL4YD8togTtBzDF26ewbQ
دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر Explosionade
  • بازدید : (4066)

دانلود بازی کم حجم Explosionade برای کامپیوتر

دانلود بازی Explosionade برای کامپیوتر

| بازی انفجار بیگانگان |

 

Explosionade بازی جدیدی در سبک اکشن می باشد که در سال 2016 توسط Mommy’s Best Games ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. تمامی دوستان شما در حال حمله به قلعه Horronym هستند ، اما سرهنگ Colonel شما را برای محافظت نگاشته است. به پناهگاه های زیرزمینی نفوذ کنید ، اما مراقب باشید ! چرا که آنان توسط بیگانه های کوتوله اداره می شوند و می بایست آنان را هدف گلوله های خود قرار دهید. تعدادی فراوانی از سلاح های کشتار در دسترس شما قرار دارد که می توانید از آنان برای نابودسازی دشمنانتان بهره بگیرید.

سرعت گیم پلی این بازی به طور کامل قابل کنترل و تغییر است ، ده ها حالت مختلف برای پشت سر گذاشتن چالش های گوناگون در رویارویی با مخالفان و بیگانگان در این بازی برایتان در نظر گرفته شده است که می توانید ساعات بسیاری با آنان سرگرم شوید. بیگانگان در این بازی دشمنان شما بوده و هریک دارای توانایی هستند که رویارویی شما در برابر آنان را مشکل می سازند ، اما با اندکی دقت و به کار گرفتن مهارت ها ، می توانید بر آنان غلبه کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Explosionade را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Explosionade1 Explosionade2

 


برچسب ها : ,
دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر Burger ISLAND
  • بازدید : (4862)

 

دانلود بازی کم حجم Burger ISLAND برای کامپیوتر

دانلود بازی Burger ISLAND برای کامپیوتر

| بازی جزیره همبرگر |

 

Burger ISLAND بازی کم حجمی در سبک مدیریتی می باشد که در سال 2007 توسط GameHouse ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. جزیره همبرگر ، همانطور که نام آن بر می آید ، داستانی جالب از مدیریت یک مغازه ی همبرگر فروشی است. Patty در یک همبرگری کار می کند ، به او کمک کنید تا تمامی نیازهای مشتریان را فراهم و سفارشات آنان را دریافت کرده و همبرگرهای آنان را در کوتاه ترین زمان ممکن به دست آنان برساند. لذتی وصف نا پذیر در زمینه بازی های مدیریت زمان که شما در آن می توانید مدیریت مشتریان یک همبرگر فروشی را به دست بگیرید.

گاه تعداد بسیاری از مشتریان ، برای سفارش به مغازه سرازیر می شوند ، با خرید تعداد 30 دستورالعمل جادویی ، مشتریان خود را از همبرگرهای فوق العاده تان هیجان زده کنید ! دقت و تمرکز خود را بر روی ساعت بازی نگه دارید ، چرا که تنها با مدیریت صحیح زمان است که می توانید تعداد 60 مرحله هیجان انگیز و سرگرم کننده این بازی را با موفقت به پایان برسانید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Burger ISLAND را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Burger ISLAND1 Burger ISLAND2

 

Burger ISLAND3 Burger ISLAND4

 

ادامه دانلود


برچسب ها : ,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد